sobota, 6 kwietnia 2013

Jestem glupia ...

 Poznym wieczorem odebralam telefon ... i zamiast albo go wogole nie odbierac , albo powiedziec : ..."ok , dzieki , fajnie , milego wieczoru , dobranoc " ...  , to znow sie rozgadalam , pousmiechalam , bylam mila ... wrrrr ! :/ glupia jestem ! bardzo glupia ... 
i taka juz chyba umre :/

Znow sie tak wczesnie obudzilam , i znow mam "myslenice" , chcialabym wyjechac , coraz bardziej jakos do tego "dojrzewam" , ale czuje sie jakbym byla przywiazana do jakiejs liny , ktora ktos pociaga w jedna i druga strone ... cholera ! nie umiem podjac konkretnej decyzji ! taka rozmymlana jestem ! :/
mowie sobie : "ok , dzisiaj jeszcze dam na luz , jutro biore sie za wszystkie sprawy do zalatwienia " ech 
... i tak codziennie daje sobie luz :/
musze dostac jakiegos kopa , cos lub ktos naprawde musi mnie zdopingowac !
bo latka leca ... ;)



Dlaczego zyjemy na tym swiecie tak szybko i tak krotko ?
i dlaczego jestesmy dla siebie tacy okrutni ?
niewiem ...
i dlatego kocham zwierzeta ... bo tylko one potrafia bezinteresownie "oddac" ta milosc , i tylko one potrafia byc wierne ... i tylko one nie klamia :(

Ide spac , dosc tych filozofii , i rozmyslan nad wlasna glupota , o 4 nad ranem ...






Prześlij komentarz